ŠKOLNÍ VÝSTUP
- správně nasadí tón
- správně dýchá a vokalizuje
- správně frázuje
- uplatňuje dříve osvojené dovednosti intonační v dur i moll tónorodu /s oprou o tóny kvintakordu/
- určí noty v grafickém záznamu
- předvede hru na jednoduché Orfeovy hudební nástroje při produkci jednoduchých hudebních
motivů
- předvede jednoduché taneční kroky
- rozpozná dvoudobý a třídobý takt
- rozpozná délku, barvu, výšku, sílu tónu
- rozezná dur a moll akord
- zapíše tóny do notové osnovy
- vysvětlí výrazové prostředky /melodii, rytmus, tempo, dynamiku
- rozliší jednotlivé hudební formy
UČIVO
Vokální činnosti:
Rozšiřování hlasového rozsahu h – c2
Jednoduchý dvojhlas
Upevnění znalosti české státní hymny
Hlasová hygiena
Základní hudební pojmy/notová osnova,tón,stupnice,tónina/
Instrumentální činnosti:
Improvizace doprovodů s oporou o notový
zápis,s využitím tóniky a dominanty
Předehra,mezihra,doprovody a dohry s využitím T,D,S
Hra jednoduchých skladbiček s předtaktím
Hudebně pohybové činnosti:
Pohybové vyjádření kontrastů v hudbě /dynamika, tempo, metrum, sólo a tutti/
Hudba se změnami taktu – 2/4,3/4 a se změnami taktu/
Vyjádření charakteru hudby a emocionálního zážitku z hudby pohybem
Seznámení s pojmy z hudební nauky:
Dueto, tercet, kvarteto
Akord, terciová stavba /1,3,5,7,9/,
Subdominanta, předtaktí, předznamenání
Nota a mateník
Poslechové činnosti:
Variace
Epizody ze života skladatelů poslouchané hudby
Poslechové skladby /Hayden, Bach, Mozart, Beethoven, Handel, Mysliveček, Martinů, Ježek/
Opera, opereta, hudba baletu, moderní výrazový tanec, muzikál, hudba k divadelní hře a filmu,
Hudební nástroje sólové a doprovodné/smyčcový kvartet, dechový kvartet/
Dobrý den vážená paní učitelko, můžete mi zaslat top jednu sloku 4 verše písně Skákal pes od nějakého žáka anonymně jen pro inspiraci, abychom věděli, kde udělala dcera chybu.
OdpovědětVymazatDěkují za odpověď Smelik David
Kčemu to je vubec když nejde ditě na konzervatoř ????.....
OdpovědětVymazat