ŠKOLNÍ VÝSTUP
Žák :
- použije větší hlasový rozsah
- rozezná rytmus při vokálním projevu
- uplatňuje správné pěvecké návyky
- zvládá zpěv podle notopisu
- diriguje dvoučtvrťový,tříčtvrťový a celý takt
- užívá Orfeovy hudební nástroje
- uplatňuje kreativitu a originalitu
- hraje a improvizuje melodie, doprovody a jednoduché skladbičky
- aktivně se zapojí alespoň do 4 hudebně pohybových her
- pomocí gest a mimiky znázorní hudbu
- rozlišuje hudební formy- fuga, velká trojdílná forma, sonátová forma, symfonická báseň,
kantáta a oratorium, instrumentální koncert
UČIVO
Vokální činnosti:
Upevňuje osvojené pěvecké dovednosti hlasové, rytmické a intonační
Hlasová hygiena v době mutace
Terciové postupy v dur i moll
Lidový dvojhlas,počátky trojhlasu
Rytmizace krátkých textů
Folklor-lidové písně,jejich druhy
Kánon, polyfonní hudba
Instrumentální činnosti:
Hudební nástroje
Improvizované doprovody
Hudebně pohybové činnosti:
Pohybové vyjádření hudby
Pohybový doprovod
Poslechové činnosti:
Instrumentální polyfonie – fuga /J.S.Bach/
Hudební formy - koncert /Bach,Vivaldi/
Sonátová forma /L.van Beethoven/
Hudební formy - symfonie /Hayden,Mozart/
Symfonická báseň /B.Smetana/
Žádné komentáře:
Okomentovat