ŠKOLNÍ VÝSTUP
Žák :
- upevňuje osvojené hlasové dovednosti pěvecké,rytmické a intonační
- dodržuje hlasovou hygienu v době mutace
- melodizuje krátké hudební celky
- převede melodii z nezpěvné do zpěvné
- předvede hru na hudební nástroje a improvizuje melodie hudebních motivů
- pomocí hudebních nástrojů vyjádří své hudební představy
- aktivně se zapojí alespoň do 4 hudebně pohybových her
- pohybem ztvární hudbu,její emocionalitu
- vyslechne nejméně 6 poslechových skladeb
- slovně hudbu hodnotí
- seznámí se s kritikami,zhodnotí je,rozliší
- zařadí skladby do jednotlivých období
UČIVO
Vokální činnosti:
Orientace v notovém zápisu
Terciové postupy v dur i moll
Chromatické postupy
Dvojhlas
Trojhlas
Rozvoj hudebního sluchu a představivosti
Instrumentální činnosti:
Hudební a nehudební představy
Instrumentální doprovody
Hudební nástroje
Hudebně pohybové činnosti:
Pohybové vyjádření hudby
Choreografie
Poslechové činnosti:
Hudební dílo a jeho autor
Vývojová období- starověk, středověk, antika, renesance, baroko, klasicismus, romantismus, hudba 20.století
Žádné komentáře:
Okomentovat