Loading

7.2.8. Výtvarná výchova - 5. ROČNÍK

ŠKOLNÍ VÝSTUP
Žák :
- pojmenovává prvky vizuálně obrazného vyjádření
- porovnává prvky na základě vztahů/světlost,kontrast,proporce aj./
- kombinuje prvky vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu k celku /prostorové a barevné vyjádření/
- zachycuje projevy vlastních životních zkušeností
- zachycuje vizuálně obrazná vyjádření, která mají komunikační účinky pro jeho nejbližší
sociální vztahy
- uplatňuje vtah zrakového vnímání k vnímání ostatními smysly
- rozliší reálný a duchovní prostor, zachytí prostorové a barevné vyjádření
- zobrazí realitu
- porovná různé interpretace vizuálně obrazného vyjádření a inspiruje se nimi
- samostatně vytváří,vybírá a upravuje vizuálně obrazná vyjádření,která zapojuje do komunikace v sociálních vztazích


UČIVO

Rozvíjení smyslové citlivosti:
Uspořádání celků na základě výraznosti,velikosti a vzájemného postavení ve statickém a dynamickém vyjádření
Kombinace a proměny prvků vizuálně obrazného vyjádření v ploše, objemu a prostoru

Uplatnění subjektivity:
Pohyb těla a jeho umístění v prostoru
Vnímání vizuálně obrazných vyjádření /vizuální, baltické, statické, dynamic-ké/
Vyjádření založené na fantazii
Vyjádření založené na smyslovém vnímání

Ověřování komunikačních účinků:
Vyjádření se k tvorbě vlastní i ostatních
Tolerance k rozdílným způsobům výtvarných vyjádření
Vizuálně obrazná vyjádření v komunikaci se spolužáky,rodinnými příslušníky a v rámci skupin, v nichž se žák pohybuje

Žádné komentáře:

Okomentovat