Loading

7.2.5. Výtvarná výchova - 2. ROČNÍK

ŠKOLNÍ VÝSTUP
Žák :
- rozpozná odlišnosti prvků
- rozpozná linii, tvar, objem, barvu, objekt
- vychází z vlastních zkušeností, vjemů, zážitků a představ
- znázorní své vlastní životní zkušenosti
- vnímá události různými smysly
- znázorňuje na základě svého pohybového a sluchového vnímání
- podle dosavadní zkušenosti porovnává odlišné interpretace různých vizuálně obrazných vyjádření
- podle svých schopností interpretuje vizuálně obrazná vyjádření


UČIVO

Rozvíjení smyslové citlivosti:

Barvy základní a podvojné,barevný kontrast a harmonie
Pojmenovávání jednotlivých vizuálně obrazných elementů /tvar, objem, kvalita a textura/, jejich vztahu /podobnost, kontrast, struktura, rytmus/
Rozlišování neobvyklých materiálů
Pozorování přírodních útvarů, rozlišování a hodnocení tvaru, barvy, struktury

Uplatňování subjektivity:
Vyjádření vjemů a postojů ke skutečnosti na základě vlastního prožitku a představivosti a fantazie
Manipulace s objekty, pohyb těla a jeho umístění v prostoru
Rozlišení vizuálně obrazných vyjádření, jejich výběr a uplatnění
Aktivní práce s ilustrací

Ověřování komunikačních účinků:
Rozdíl mezi obsahem,který sám vkládá a obsahem uznávaným v širším sociálním kruhu. Vhodnost užití konkrétních obrazných znakových prostředků.
Instalace výstavy.
Vkus a nevkus v interiéru

Žádné komentáře:

Okomentovat