ŠKOLNÍ VÝSTUP:
Žák :
- rozpozná odlišnosti prvků
- rozpozná linii,tvar,objem,barvu,objekt
- vychází z vlastních zkušeností,vjemů,zážitků a představ
- znázorní své vlastní životní zkušenosti
- vnímá události různými smysly
- znázorňuje na základě svého pohybového a sluchového vnímání
- podle dosavadní zkušenosti porovnává odlišné interpretace různých vizuálně obrazných vyjádření
- podle svých schopností interpretuje vizuálně obrazná vyjádření
UČIVO
Rozvíjení smyslové citlivosti:
Barvy základní a podvojné, barevný kontrast a harmonie
Pojmenovávání jednotlivých vizuálně obrazných elementů /tvar, objem, kvalita a textura/, jejich vztahu/podobnost, kontrast, struktura, rytmus/
Rozlišování neobvyklých materiálů
Pozorování přírodních útvarů, rozlišování a hodnocení tvaru, barvy, struktury
Uplatňování subjektivity:
Vyjádření vjemů a postojů ke skutečnosti na základě vlastního prožitku a představivosti a fantazie
Manipulace s objekty, pohyb těla a jeho umístění v prostoru
Rozlišení vizuálně obrazných vyjádření, jejich výběr a uplatnění
Aktivní práce s ilustrací
Ověřování komunikačních účinků:
Rozdíl mezi obsahem,který sám vkládá a obsahem uznávaným v širším sociálním kruhu. Vhodnost užití konkrétních obrazných znakových prostředků.
Instalace výstavy.
Vkus a nevkus v interiéru
Žádné komentáře:
Okomentovat