Loading

1.2.5. Anglický jazyk - 4. ROČNÍK

ŠKOLNÍ VÝSTUP
Žák :
Mluvení - ústní interakce
- představí se a zeptá, kdo je kdo
Poslech
- rozpozná, odkud lidé pocházejí

Mluvení – samostatný ústní projev
- počítá v rozsahu 1–100

Mluvení - ústní interakce
- sdělí své telefonní číslo a umí se zeptat
na telefonní čísla druhých

Poslech
- rozliší číslovky

Mluvení - ústní interakce
- klade otázky o druhu a vzhledu věcí a odpovídat na ně
- umí říct, která je jeho nejoblíbenější barva

Mluvení – samostatný ústní projev
- vytvoří jednoduché popisy

Mluvení - ústní interakce
- vytvoří jednoduché pokyny týkající se školního prostředí a reagovat na ně

Poslech
- rozpozná pokyny týkající se školního prostředí

Mluvení - ústní interakce
- ptá se na názvy věcí a na pravopisnou podobu slov, která je označují
- říká, co komu patří

Mluvení – samostatný ústní projev
- říká, kde jsou věci umístěny, užívá podstatná jména v množném čísle

Mluvení - ústní interakce
- hovoří o tom, kde se lidé nacházejí, tvoří otázky na umístění

Čtení a samostatný ústní projev
- čte se správnou výslovností

Čtení
- rozumí jednoduché konverzaci o ostatních lidech, rozumí textu na pohlednici

Mluvení - ústní interakce
- vede jednoduchou konverzaci o ostatních lidech

Psaní – písemná interakce
- napíše jednoduchou pohlednici

Čtení a samostatný ústní projev
- čte se správnou výslovností

Poslech
- rozumí hlavním údajům v konverzaci o rodině

Psaní
- doplní jednoduchý text

Čtení a samostatný ústní projev
- rozpozná správnou intonaci a sám ji užívá

Čtení
- rozumí jednoduchým údajům v textu s obrázky

Poslech
- rozumí jednoduchým informacím v telefonní konverzaci

Čtení a samostatný ústní projev
- čte se správnou výslovností

Čtení
- rozumí jednoduchým údajům v textu s obrázky

Poslech
- rozumí jednoduchým informacím v telefonní konverzaci

Čtení a samostatný ústní projev
- čte se správnou výslovností

Mluvení - ústní interakce
- ptá se na zboží v obchodě

Čtení a samostatný ústní projev
- čte se správnou výslovností

Čtení
- rozumí neformálnímu dopisu

Samostatný ústní projev
- hovoří o tom, co komu patří

Čtení
- rozumí jednoduchým údajům v textu s obrázky

Psaní:
- píše texty o rozdílných rysech věcí


UČIVO

Mluvnice :
Hello, I'm ... Who are you?
Where are you from?

Číslovky 1–100

What's this? It's a book.
This is a yellow pencil.

Come here, Close your books, Don't look.

Abeceda. What do you call this? What does … mean? It's Mandy's cat.

Základy hláskové stavby slov
The box is on the table.
Množné číslo: There are two boys.

Základní gramatické struktury a typy vět
Základní vztahy (umístění)
To be (v oznamovací větě a v otázce: he, she).
Where's Mr Taylor? He's at the door.

Základní gramatické struktury: pozdravy (pohlednice).
To be (v oznamovací větě, plné a zkrácené tvary)

Rodina: základní gramatické struktury, slovosled
To be (v otázce)
Přivlastňovací přídavná jména

Základní gramatické struktury
To be (v záporu)

Nakupování: základní gramatické struktury, základní vztahy (kdo je kdo)
Množné číslo: pravidelné i nepravidelné tvoření
men, women / children.
How much is…? How much are…?

Rodina: základní gramatické struktury
Have got (v oznamovací větě a v otázce, plné a zkrácené tvary)

Základní gramatické struktury
To have (v záporu)

Žádné komentáře:

Okomentovat